Rejestracja//Wykorzystaj kod

Pon - Pt 08:00 - 16:00

FAQ

Najczęściej zadawane pytania.

Gdzie znajdę listę restauracji?

Pełna lista restauracji biorących udział w programie znajduje się w zakładce "Oferty".

Czy mogę wyszukać oferty dostępne w mojej miejscowości?

Oferty dostępne w danej miejscowości można wyszukać i wyświetlić klikając w nazwę miasta na "Stronie Głównej" (pod wyszukiwarką i napisem "Wybierz miasto") lub wybierając odpowiedni filtr w zakładce "Oferty".

Czy mogę wyszukać oferty do restauracji, które są najbliżej mojego miejsca zamieszkania / pracy?

Tak, na “Stronie Głównej” znajduje się wyszukiwarka, w której można wprowadzić dokładny adres, a następnie kliknąć przycisk szukaj. Po przekierowaniu do zakładki “Oferty” wyświetli się lista restauracji, które są w Twojej okolicy oraz ofert, z których możesz skorzystać. W lewym, górnym rogu znajduje się informacja o odległości do danej restauracji, podana w kilometrach.

Co to są “Oferty”?

Oferty to dostępne produkty w naszych restauracjach partnerskich, które możesz kupić sobie lub bliskim.

Co wchodzi w skład “Ofert”?

Dostępne są 2 kategorie ofert - kilkudaniowe menu degustacyjne lub vouchery prezentowe o konkretnych nominałach od 50 zł do 500 zł.

Co to jest “Degustacja”?

Degustacja to specjalnie wyselekcjonowane przez Szefa Kuchni, wybrane pozycje jedzeniowe z sezonowej karty menu, które będą serwowane podczas wizyty w restauracji. To przekrój najlepszych autorskich dań, serwowanych w porcjach degustacyjnych.

Z ilu dań składa się “Degustacja”?

Menu degustacyjne dostępne na platformie Fine Diners zawierają od 5 do 8 dań. Szczegóły są dostępne na miniaturkach zdjęć w liście ofert lub po kliknięciu w określoną ofertę.

Czy “Degustacja” składa się z pełnowartościowych dań?

Podczas degustacji są serwowane porcje degustacyjne, pomniejszone.

Czy mogę zapoznać się z menu degustacyjnym przed zakupem?

Tak, należy wejść w daną ofertę restauracji, a następnie kliknąć przycisk “Zobacz menu”. Na ekranie pokaże się okienko z nazwą pierwszej pozycji z menu, zdjęciem, rodzajem oraz opisem dania. Do przeglądania kolejnych dań służy nawigacja w postaci strzałek.

Czy mogę mieć pewność, że wybrane przeze mnie menu będzie dostępne w dniu wizyty w restauracji?

Menu degustacyjne zmieniają się cyklicznie, zgodnie z sezonami i porami roku. Niekiedy, z powodu 90-dniowego terminu ważności zaproszenia, niektóre pozycje lub pełne menu może ulec zmianie w dniu wizyty w restauracji. Podczas rezerwacji telefonicznej rekomendujemy zapytać pracowników o aktualne menu degustacyjne.

Jestem alergikiem. Kiedy mogę zgłosić ewentualne alergie?

Rekomendujemy skontaktowanie się z restauracją przed zakupem oferty, w celu potwierdzenia czy Szef Kuchni będzie mógł przygotować analogiczne menu z wykluczeniem substancji, które powodują alergię. W przypadku zgody, sugerujemy poinformować personel o zgłoszonych alergiach w dniu rezerwacji telefonicznej i podczas wizyty.

Jestem na diecie wegetariańskiej / wegańskiej? Czy Szef Kuchni może skomponować dedykowane dla mnie menu degustacyjne z wykluczeniem mięsa i / lub produktów odzwierzęcych?

Rekomendujemy skontaktowanie się z restauracją przed zakupem oferty, w celu potwierdzenia czy Szef Kuchni będzie mógł przygotować analogiczne menu w wersji wegetariańskiej lub wegańskiej. W przypadku zgody, sugerujemy poinformować personel o specjalnym menu wegetariańskim / wegańskim w dniu rezerwacji telefonicznej i podczas wizyty.

W jakiej cenie są dostępne menu degustacyjne w ofercie Fine Diners?

Menu degustacyjne w ofercie Fine Diners są dostępne w dwóch wariantach cenowych - 129 zł lub 169 zł.

Ile mam dni na wykorzystanie zaproszenia na degustację w restauracji?

Zaproszenie należy wykorzystać w restauracji w terminie 90 dni od zakupu oferty na platformie Fine Diners.

Czy muszę zarezerwować wizytę w restauracji po zakupie oferty?

W przypadku degustacji, wymagana jest wcześniejsza rezerwacja telefoniczna - min. 48 godzin przed planowaną wizytą w restauracji.

Czy menu degustacyjne obejmuje napoje alkoholowe lub bezalkoholowe?

Do każdej degustacji Gość otrzyma 1 napój bezalkoholowy do wyboru - ciepły (kawa lub herbata) lub zimny (woda gazowana lub niegazowana).

Jak wygląda zaproszenie na degustację?

Do wyboru jest wersja elektroniczna PDF lub eleganckie papierowe zaproszenie na degustację. Każde zaproszenie posiada unikalny kod weryfikacyjny.

Czym się różni wersja elektroniczna PDF od eleganckiego papierowego zaproszenia na degustację?

Wersja elektroniczna pdf jest plikiem z ofertą, który jest wysyłany w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty. Papierowa wersja zaproszenia jest elegancką formą oferty wysłaną na wskazany adres listem poleconym do 3 dni od daty zakupu.

Czy mogę pokazać zaproszenie w wersji elektronicznej PDF na moim smartfonie lub innym urządzeniu mobilnym?

Zaproszenie musi być w wersji papierowej. Ofertę w wersji elektronicznej PDF należy samodzielnie wydrukować przed wizytą w restauracji.

Co mam zrobić z zaproszeniem na degustację?

Zaproszenie należy przekazać obsłudze lokalu na początku wizyty w restauracji.

Co to jest voucher?

Voucher to oferta do określonej restauracji, która umożliwia realizację zamówienia na kwotę / nominał, który na niej widnieje.

Jakie vouchery są dostępne w sprzedaży na platformie Fine Diners?

Na platformie Fine Diners można kupić vouchery o nominałach - od 50 zł do 500 zł.

Interesuje mnie zakup vouchera za 100 zł. W jaki sposób mogę znaleźć takie oferty?

Kwoty voucherów wyświetlają się na miniaturkach ofert, w prawym górnym rogu na złotym tle. Aby zobaczyć listę dostępnych ofert należy wejść w zakładkę “Oferty”, wybrać kategorię - voucher, miasto i kliknąć przycisk “Enter” na klawiaturze. Oferty można również uporządkować kwotami - malejąco lub rosnąco.

Co mogę zamówić posiadając voucher do restauracji?

Voucher obowiązuje na całą kartę dań i napojów dostępnych w restauracji.

Czy muszę rezerwować stolik przed wizytą w restauracji z voucherem?

Wcześniejsza rezerwacja nie jest wymagana. Rekomendujemy jednak rezerwację telefoniczną przed wizytą w restauracji, aby mieć pewność, że zostanie Pan / Pani przyjęty/a w restauracji.

Co w przypadku, kiedy nie wykorzystamy całej kwoty vouchera?

Jeżeli wartość vouchera nie zostanie w pełni wykorzystana w restauracji, obsługa nie wydaje reszty. Nie ma też możliwości ponownej realizacji vouchera na niewykorzystaną kwotę.

Czy mogę podzielić kwotę z vouchera na kilka wizyt w restauracji?

Voucher jest jednorazowy i bezzwrotny. Oznacza to, że voucher należy wykorzystać podczas jednej wizyty, a w przypadku niewykorzystania całej kwoty personel nie wydaje reszty.

Co w przypadku, kiedy zrobię zamówienie na kwotę wyższą od nominału vouchera?

W takiej sytuacji należy dokonać płatności za nadwyżkę - różnicę między kwotą końcowego rachunku i kwotą vouchera.

Jak wygląda voucher?

Do wyboru jest wersja elektroniczna PDF lub voucher w formie papierowej. Każdy voucher posiada unikalny kod weryfikacyjny, który należy okazać podczas wizyty w restauracji.

Czym jest multioferta?

Multioferta, czyli voucher lub degustacja o określonej kwocie, która nie jest przypisana do konkretnej Restauracji Partnerskiej.

Jak aktywować multiofertę?

Każda multioferta posiada unikalny kod weryfikacyjny, który należy wpisać stronie głównej Fine Diners finediners.pl/aktywacja-kodu.

Jaki jest termin ważności kodu multioferty?

Termin ważności kodu multioferty to 3 miesiące.

Czy mogę zwrócić zakupioną ofertę?

Tak. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od momentu zakupu oferty.

Czy mogę wymienić zakupioną ofertę na inną?

Tak. Można wymienić ofertę na:

  • droższą, po dopłacie różnicy w cenie,
  • o tej samej wartości, bez ponoszenia dodatkowych kosztów,
  • tańszą, wówczas Fine Diners nie dokonuje zwrotu różnicy w cenie.

Nie pamiętam hasła do swojego konta w Fine Diners, jak je zmienić?

Hasło do swojego konta w serwisie Fine Diners można zmienić w zakładce „LOGOWANIE” wybierając odnośnik „Nie pamiętam hasła”. Link do zmiany hasła zostanie wysłany na adres mailowy przypisany do konta.

REJESTRACJA